Foto de portada de perfil
Ahora estás siguiendo a
Error al seguir a usuario.
Este usuario no permite que los usuarios lo sigan.
Ya estás siguiendo a este usuario.
Tu plan de membresía solo permite 0 seguimientos. Mejora tu membresía aquí.
Dejaste de seguir correctamente a
Error al dejar de seguir al usuario.
Has recomendado exitosamente a
Error al recomendar al usuario.
Algo salió mal. Por favor, actualiza la página e intenta de nuevo.
Email verificado correctamente.
Avatar del usuario
$5 USD / hora
Bandera de PHILIPPINES
$5 USD / hora
Aquí son las 1:49 a. m.
Se unió el marzo 8, 2021
0 Recomendaciones

Denielle H.

@denielleloise

0,0 (0 comentarios)
0,0
0,0
0%
0%
$5 USD / hora
Bandera de PHILIPPINES
$5 USD / hora
N/A
Trabajos finalizados
N/A
Dentro del presupuesto
N/A
A tiempo
N/A
Tasa de recontratación

Chat Support | Data Entry | Virtual Assistant

Hi there! I'm a college graduate with a Bachelor's degree in Business Administration major in Marketing Management. After college, I worked in the BPO industry as a customer and sales representative for more than 3 years. I'm new to this platform and still learning but I assure you I can grasp things pretty quick! I like to self-study and discover new things to acquire additional knowledge, skills, and experience. I'm a person who is very open to learning and being trained should it be needed for the tasks I will handle. I have experienced using Zendesk, BoldChat, and LivePerson. I'm knowledgeable with MS Office and Google Docs. I also know basic photo and video editing. Here are some of the qualities I love about myself: √ Fast learner √ Expert with multitasking √ Detail-oriented √ With common sense √ Able to work with less or zero supervision √ With a sense of urgency I am ready to work ASAP and available full-time or part-time.

Contacta Denielle H. sobre tu trabajo

Inicia sesión para comentar cualquier detalle por chat.

Comentarios

Cambios guardados
¡No hay comentarios para ver aquí!

Experiencia

Sales Associate | Webchat Support

Sitel, Philippines
jun 2017 - dic 2019 (2 años, 6 meses)
• Professionally assisted multiple clients while simultaneously navigating through various online applications • Offered advice and recommendation after discovering customers needs and wants through the use of effective probing techniques • Introduced and sold company’s products and services to new and existing customers • Suggested additional items/products and services to boost sales • Provided exceptional support and customer service for existing customers • Achieved monthly targets / KPIs

CUSTOMER SERVICE REP | EMAIL & CHAT SUPPORT

Sitel, Philippines
oct 2016 - jun 2017 (8 meses, 1 día)
• Promptly responded to general queries and concerns from staff and customers via chat and email • Improved customer satisfaction by resolving issues and concerns such as cancellations, refunds, product changes, order tracking, personal information changes and basic troubleshooting • Maintained up to date knowledge of refund and return policies, procedures, resources and tools

Educación

Business Administration major in Marketing Management

Arellano University, Philippines 2012 - 2016
(4 años)

Contacta Denielle H. sobre tu trabajo

Inicia sesión para comentar cualquier detalle por chat.

Verificaciones

Freelancer preferente
Identidad verificada
Pago verificado
Teléfono verificado
Email verificado
Facebook conectado
Usuario anterior Usuario siguiente
¡Invitación enviada correctamente!
¡Gracias! Te hemos enviado un enlace para reclamar tu crédito gratuito.
Algo salió mal al enviar tu correo electrónico. Por favor, intenta de nuevo.
Usuarios registrados Total de empleos publicados
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Cargando visualización previa
Permiso concedido para Geolocalización.
Tu sesión de acceso ha expirado y has sido desconectado. Por favor, inica sesión nuevamente.