Foto de portada de perfil
Ahora estás siguiendo a
Error al seguir a usuario.
Este usuario no permite que los usuarios lo sigan.
Ya estás siguiendo a este usuario.
Tu plan de membresía solo permite 0 seguimientos. Mejora tu membresía aquí.
Dejaste de seguir correctamente a
Error al dejar de seguir al usuario.
Has recomendado exitosamente a
Error al recomendar al usuario.
Algo salió mal. Por favor, actualiza la página e intenta de nuevo.
Email verificado correctamente.
Avatar del usuario
$6 USD / hora
Bandera de PAKISTAN
$6 USD / hora
Aquí son las 9:59 p. m.
Se unió el marzo 31, 2014
0 Recomendaciones

imranaslam921

@imranaslam921

0,0 (0 comentarios)
0,0
0,0
0%
0%
$6 USD / hora
Bandera de PAKISTAN
$6 USD / hora
N/A
Trabajos finalizados
N/A
Dentro del presupuesto
N/A
A tiempo
N/A
Tasa de recontratación

computer science engineer with multi skills.

i am computer science engineer with multi skills. develop eCommerce project. wordpress,megento,prestashop. experienced in customer services. Client dealing. call center and sales.

Contacta imranaslam921 sobre tu trabajo

Inicia sesión para comentar cualquier detalle por chat.

Portafolio

3537567
3537565
3537567
3537565

Comentarios

Cambios guardados
¡No hay comentarios para ver aquí!

Experiencia

Ecommerce devloper and head of project

worldbestbrands pvt limited
sept 2014 - mar 2017 (2 años, 6 meses)
managed the launch of the new ecommerce site and implementation of many new features including review collection and live chat functionality. Undertook a number of offline/print marketing projects including SMS marketing, flyer-design and regularly communicated with the external design company to assist with store POS and window graphics. Managed and communicated daily with external companies who implement our SEO/PPC marketing, social networking and the technical department of the website.

Customer service manager

Daraz.pk
feb 2013 - ene 2014 (11 meses, 1 día)
Manage Top Tier accounts by providing timely, courteous, and high quality customer service, while concurrently offering guidance to a team of Customer Service Representatives when escalation support is required. Evaluate master production schedule requirements in coordination with manufacturing, purchasing, and logistics’ management to maximize efficiency,

Customer services Executive

Pakistan Telecommunication Company Limited
ago 2007 - feb 2013 (5 años, 6 meses)
Perform the tasks of handling customer calls regarding the request of services and products Handle responsibilities of troubleshooting issues on the products and services to meet customer satisfaction Coordinate with customers to advertise about the services and products offered by the organization Responsible for preparing customer list and feedback and update the same to the team leader Perform the tasks of conducting training sessions of new joiners

Educación

BS information technology

Preston University, Pakistan 2005 - 2009
(4 años)

Calificaciones

KPI winner for the month in customer services

pakistan telecommunication limited
2012
n offering best customer services i have been rewarded by best customer service representative of the month.

Contacta imranaslam921 sobre tu trabajo

Inicia sesión para comentar cualquier detalle por chat.

Verificaciones

Freelancer preferente
Identidad verificada
Pago verificado
Teléfono verificado
Email verificado
Facebook conectado
Usuario anterior Usuario siguiente
¡Invitación enviada correctamente!
¡Gracias! Te hemos enviado un enlace para reclamar tu crédito gratuito.
Algo salió mal al enviar tu correo electrónico. Por favor, intenta de nuevo.
Usuarios registrados Total de empleos publicados
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Cargando visualización previa
Permiso concedido para Geolocalización.
Tu sesión de acceso ha expirado y has sido desconectado. Por favor, inica sesión nuevamente.