Foto de portada de perfil
Ahora estás siguiendo a
Error al seguir a usuario.
Este usuario no permite que los usuarios lo sigan.
Ya estás siguiendo a este usuario.
Tu plan de membresía solo permite 0 seguimientos. Mejora tu membresía aquí.
Dejaste de seguir correctamente a
Error al dejar de seguir al usuario.
Has recomendado exitosamente a
Error al recomendar al usuario.
Algo salió mal. Por favor, actualiza la página e intenta de nuevo.
Email verificado correctamente.
Avatar del usuario
$5 USD / hora
Bandera de PHILIPPINES
lapu-lapu city, philippines
$5 USD / hora
Aquí son las 6:55 a. m.
Se unió el septiembre 5, 2018
0 Recomendaciones

Marilyn M.

@NumeroOnse

0,0 (0 comentarios)
0,0
0,0
0%
0%
$5 USD / hora
Bandera de PHILIPPINES
lapu-lapu city, philippines
$5 USD / hora
N/A
Trabajos finalizados
N/A
Dentro del presupuesto
N/A
A tiempo
N/A
Tasa de recontratación

Customer Service Specialist

Experienced customer service specialist who has handled customers from all four continents; Asia, Oceania, Europe and North America. Encountered variety of customer concerns ranging from simple and complex billing and accounts inquiry to troubleshooting wireless and TV connections to generating leads for window and door repair estimates, carpet cleaning appointments and water refilling services. Been to telemarketing calling European associates for possible investments down to deciding on cases for an online store platform and then to being a webhosting expert with some selling on the side.

Contacta Marilyn M. sobre tu trabajo

Inicia sesión para comentar cualquier detalle por chat.

Comentarios

Cambios guardados
¡No hay comentarios para ver aquí!

Experiencia

Technical Support Specialist

1&1 Internet Philippines
feb 2017 - feb 2018 (1 año)
Assisted customers with any website issues they have; error 404, 405, 403, 500, database issues and billing questions and concerns. We suggest additional service or upgrade of subscription if deemed necessary.

Senior Accounts Specialist

Conduent
ago 2016 - dic 2016 (4 meses, 1 día)
Handled Verizon Fios customers with regard to their billing and accounts concern. Initiates basic troubleshooting for customer devices and upsell additional service or line of business if possible.

Escalations Specialist

ePerformax Contact Center
feb 2015 - ene 2016 (11 meses, 1 día)
Decides on cases being raised by either the seller or the buyer for payment not received and or item not as described instances. We also remove and or reinstate comments on customer profiles if the comment is found to be obscene, inappropriate or derogatory.

Educación

Bachelor of Science in Commerce major in Management Accounting

University of Cebu, Philippines 2001 - 2012
(11 años)

Contacta Marilyn M. sobre tu trabajo

Inicia sesión para comentar cualquier detalle por chat.

Verificaciones

Freelancer preferente
Identidad verificada
Pago verificado
Teléfono verificado
Email verificado
Facebook conectado
Usuario anterior Usuario siguiente
¡Invitación enviada correctamente!
¡Gracias! Te hemos enviado un enlace para reclamar tu crédito gratuito.
Algo salió mal al enviar tu correo electrónico. Por favor, intenta de nuevo.
Usuarios registrados Total de empleos publicados
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Cargando visualización previa
Permiso concedido para Geolocalización.
Tu sesión de acceso ha expirado y has sido desconectado. Por favor, inica sesión nuevamente.