Foto de portada de perfil
Ahora estás siguiendo a
Error al seguir a usuario.
Este usuario no permite que los usuarios lo sigan.
Ya estás siguiendo a este usuario.
Tu plan de membresía solo permite 0 seguimientos. Mejora tu membresía aquí.
Dejaste de seguir correctamente a
Error al dejar de seguir al usuario.
Has recomendado exitosamente a
Error al recomendar al usuario.
Algo salió mal. Por favor, actualiza la página e intenta de nuevo.
Email verificado correctamente.
Avatar del usuario
$9 USD / hora
Bandera de INDONESIA
bandung, indonesia
$9 USD / hora
Aquí son las 4:57 p. m.
Se unió el febrero 22, 2020
0 Recomendaciones

Sandra C.

@sandracattelya

0,0 (0 comentarios)
0,0
0,0
0%
0%
$9 USD / hora
Bandera de INDONESIA
bandung, indonesia
$9 USD / hora
N/A
Trabajos finalizados
N/A
Dentro del presupuesto
N/A
A tiempo
N/A
Tasa de recontratación

Customer Support Agent

I am an experienced customer support agent currently working in an Australian customer support outsourcing company, seeking a part-time remote position in the field of customer support where I can apply my technical knowledge and skills for continuous improvement. I have multiple help desks experience: Zendesk, Front, Freshdesk, Intercom, Helpscout. I'm also experienced in many E-commerce and SaaS support and order management tools: Shopify, Loop, Returnly, Shipstation, Shiphero, etc. As a part-timer, I'm confident to be able to work up to 20 hours/week.

Contacta Sandra C. sobre tu trabajo

Inicia sesión para comentar cualquier detalle por chat.

Comentarios

Cambios guardados
¡No hay comentarios para ver aquí!

Experiencia

Customer Support Specialist

Influx Inc.
ene 2019 - Presente
- Handle tier-2 tickets for bigger revenue clients - Provide training for junior agents - A high performing agent with 70+ responses on daily basis - Keep the CSAT score above 90% - Have handled a total of 13+ clients from various field of businesses

Junior Operations Manager

Influx Inc.
feb 2018 - ene 2019 (11 meses, 1 día)
- Was responsible for the success of 9 subordinates by managing their rosters, having regular 1:1 meetings, actively giving task-relevant feedback and performance reviews, etc - Took part in interviewing new recruits for the company - Coordinated onsite training weeks for new recruits - Provided training for new recruits

Customer Support Agent

Influx Inc.
mar 2017 - feb 2018 (11 meses, 1 día)
- Was in charge for 9 clients at once and achieved inbox-zero in daily basis - Managed a CS team of 4 people across 3 different time zones for a California-based health-related SaaS client

Educación

Bachelor of Arts, Majoring in English Literature

Universitas Sumatera Utara, Indonesia 2008 - 2013
(5 años)

Contacta Sandra C. sobre tu trabajo

Inicia sesión para comentar cualquier detalle por chat.

Verificaciones

Freelancer preferente
Identidad verificada
Pago verificado
Teléfono verificado
Email verificado
Facebook conectado
Usuario anterior Usuario siguiente
¡Invitación enviada correctamente!
¡Gracias! Te hemos enviado un enlace para reclamar tu crédito gratuito.
Algo salió mal al enviar tu correo electrónico. Por favor, intenta de nuevo.
Usuarios registrados Total de empleos publicados
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Cargando visualización previa
Permiso concedido para Geolocalización.
Tu sesión de acceso ha expirado y has sido desconectado. Por favor, inica sesión nuevamente.